tiistai, 19. huhtikuu 2005
Aamu
perjantai, 15. huhtikuu 2005
Löysin hänet!
Tapasin tänään Santerin, siis sen miehen, jonka tapasin viime perjantaina ja jota etsin lauantaina. Noh, olin jo oikeastaan luopunut toivosta, kun istuin kirjastossa lukemassa. Hän käveli viistosti ohitseni huomaamatta minua ja tunsin sydämeni lähes pysähtyvän. Samassa veri nousi poskiini ja toivoin totisesti ettei hän huomaisi minua. Ja miksikö? Hänhän häipyi vain lauantaiaamuyönä ennen kuin heräsin. Ja sellainen on lievästi sanottuna noloa. Enkä edes tiennyt, mitä olisin hänelle sanonut! Silloin illalla ja yöllä kaikki oli niin helppoa, puhuimme niin vapaasti, nauroimme ja makasimme yhdessä monta tuntia. Mutta päivänvalossa... Noh, olin HIVENEN vaivaantunut. Joten nousin kiireesti, puin polveenulottuvan nahkatakkini ja lähdin lainaamaan lukemaani kirjaa (joka muuten oli Paavo Rintalan Pojat). Santeri kääntyi ja näki minut. Katsoi minua suoraan silmiin ja viittoi luokseen. En tiedä, miksi menin. Mitä järkeä siinä oli? Kuulostaa typerältä, mutta niiden muutaman tunnin aikana, minä ihastuin häneen ehkä kovemmin kuin koskaan ennen kehenkään. Santeri vain sai minut kokonaan lumoihinsa ja se oli menoa. Noh, kävelin hänen luokseen ja istuimme alas. En enää edes muista, mistä puhuimme, muistan vain, että hän oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hämmästyinkö? Todellakin. Mutta en ruvennut muistuttelemaankaan häntä. Tunnin istuimme ja puhuimme, sivelin hänen tummia hiuksiaan, jotka valuivat olkapäille ja tunsin hukkuvani hänen tummanruskeisiin silmiinsä. Lapsellista ja teinityttömäistä, mutta en vain voinut mitään! Mutta se jäi mieleeni, kun katsoin ulos ja naputtelin penkin käsinojaa ja Santeri sanoi, että :"kuule, sä oot kaikista kaunein just noin, ku aurinko ottaa sun hiuksiin ja sun kasvoille tulee tollanen verkko sun hiusten varjoista." Käänsin pääni, katsoin häneen ja hän näytti ihan vakavalta, kuin taiteilijalta, joka tarkastelee malliaan. Ja sitten kiitin. Vain sanomalla:"Kiitos." Ehkä minun olisi pitänyt sanoa jotain enemmän, ainakin näin jälkeenpäin ajatellen, mutta hän ei ottanut nokkiinsa. Hän vain nyökytteli, mutta nousi sitten ylös ja sanoi, että hänen piti lähteä. Santeri suuteli minua poskelle ja lähti. Noin vain! Ei mitään muuta. Minä en TODELLAKAAN tajua häntä. Mutta haluan kyllä. Ja nautin hänestä, hänen äänestään ja mielipiteistään, asioista, joista puhumme ja naurustaan. Meillä oli hyvin hauskaa yhdessä, nauroimme paljon ja olimme kiinnostuneita samoista asioista. Mutta sitten hän vain...lähti. Taas.
sunnuntai, 10. huhtikuu 2005
Lauantaista 9.4.2005
Eilisiltana viihteellä jälleen. Sama baari kuin perjantaina, mutta nyt minua ei edes huvittanut bilettää, kuten normaalisti. Halusin vain löytää sen miehen, jonka tapasin perjantaina. Hullua, tiedän, koska jos hän kerran lähti aamuyöllä, hän tuskin haluaisi enää lähestyä minua, mutta silti. Noh, kerrottakoon, etten löytänyt. Join muutaman drinkin, tanssin vähän, ja kävelin kotiin parin ystäväni kanssa. Toivoin liikoja, tiedän, mutta olisin silti niin halunnut nähdä hänet uudestaan. Hänen kosketuksena vartalollani, sielu, joka näkyi hänen silmistään...No, se nyt vain iski ja lujaa. Ne vallattomat kiharat, jotka hipoivat välillä ihoani... No, siinä oli mies, jonka olisin halunnut maalata. Vietin hänen kanssaan muutaman tunnin, mutta sinä aikana hän vain vei minut kokonaan mukanaan. En kykene ajattelemaan mitään muuta, hänen tumma matala äänensä ja kaunis hivenen naisellinen ulkonäkönsä pyörivät mielessäni uudestaan ja uudestaan...
lauantai, 9. huhtikuu 2005
Perjantaista 8.4.2005
Viime yönä makasin minulle ennestään tuntemattoman miehen kanssa. Hän oli uskomattoman kaunis mies, hänellä oli tummat taipuisat hiukset, jotka kihartuivat loivasti niskaan ja suuret tummanruskeat silmät. Hän oli suunnilleen satakahdeksankymmentäviisisenttinen ja uskoakseni seitsemänkymmentäkiloinen, lumoavan kaunisvartaloinen, hänellä oli valkea iho, jonka alta lihakset kaartuivat, vaikka hän olikin varsin solakka vartaloltaan. Ajantajuni katosi täysin, kun istuin hänen lantionsa päällä ja kuljetin sormiani pitkin hänen kylkiään ja rintakehäänsä. Nukahdin kolmen aikaan pää hänen kaulallaan, mutta aamulla hän oli lähtenyt. Heräsin kahdeksan aikaan, eikä minulla ole aavistustakaan milloin hän lähti. Ja se tavallaan sattuu.
Minulla on ollut tätä aikaisemmin kaksi suhdetta, jotka ovat alkaneet yhdenillanjutusta, mutta tämä oli jotenkin erilaista. Hän ei vain hurmannut minua ollessani humalassa, työntynyt sisääni ja nukkunut puoleen päivään. Nyt olin täysin selvä, näin hänet baarissa, tupakan siniharmaa savu kiemurteli hänen kasvojensa edessä ja olin niin myyty. Hän vain vei suoraan jalat altani, kun nojasin tiskiin ja katsoin hänen kaunista niskaansa. Myös ystäväni huomasivat hänet ja kiinnostuivat, kuten minäkin. Hän kuitenkin nousi ja suuntasi suoraan minun luokseni. En juonut paljoakaan koko iltana, olin vain hieman hiprakassa, sillä en halunnut menettää pienintäkään hetkeä siitä miehestä. Tanssimme ja tunsin hänen hengityksensä niskassani. Voi taivas, hän oli jumalainen. Niin erilainen.
Ennen kuin tulin koneelle, tiskasin astiat ja avstoin tapojani jätin lakanat vaihtamatta. Saatan olla hullu, mutta tahdon pitää hänet sängyssäni.